keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Rakkaus-verhot

Taas ollaan mulle täysin harmaalla alueella eikä se haittaa tällä kertaa pätkääkään! Oon nimittäin rakastunut - tähän verhoon! Tunnistaako kukaan kankaista enemmän tietävä mistä tämä on peräisin?


Ennen kun alan kirjoitella varsinaista postausta jostain ihan muusta, haluan jakaa tämän teidän kanssa, eikö olekin iiiiiiiih niiiiiiiiin ihana? 


Kuvat otin kun aamuaurinko teki varjoja verhoon, mutta juuri samaan aikaan värit olivat kauneimmillaan. Ihan mielettömät. Mä vaan istun täällä ja tuijottelen niitä. 


Meinasin pöljyyksissäni jättää tämän kaunokaisen kirpulle kun kädet täynnä yritettiin levitellä ja avata sitä keltaista myttyä, josta metsästin hintalappua ja melkein jo tuomitsin sen liian räikeäksi. Liian räikeäksi? Mulle? Halooooo... 


Onneks järkeilin että ehkä viimeistään kesällä toimisi, vielä onnekkaampi kuitenkin olin kun kotona sain raivauspuuskan ja ripustin verhon ikkunaan... Voi juku miten ihana se onkaan! <3 Yöllä näin näistä untakin, että kiiruhdin ostamaan loputkin kaksi vaikken niillä mitään tee... Ainoa huono puoli näissä on, että makuuhuoneen ennen niin kivat verhot on nyt aiiiika valjun näköiset, heh!


Siiiiiis miten herkkulisen väriset, ihanaa ihanaa ihanaa ihanaa ihanaaaaa mmmmmm


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...